Voorbereiding USA - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Juno Meer - WaarBenJij.nu Voorbereiding USA - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Juno Meer - WaarBenJij.nu

Voorbereiding USA

Door: Juno

Blijf op de hoogte en volg Juno

21 Augustus 2014 | Nederland, Utrecht

Zondag is het al zover. Dan vlieg ik oficeel mijn nestje uit om de wereld te verkennen. Nog 3 nachtjes en het jaar van mijn leven kan beginnen. Al is het een grote stap toch hebben de zenuwen nog niets van zich laten zien, of nouja een klein beetje dan ;). De voorbereidingen gaan tot nu wel smooth, maar dat heb ik aan mijn moeder te danken. Ik kan nogal lui zijn en als zij er niet was had ik nu nog niks klaargelegd.

Deze hele week heb ik al geprobeerd zoveel mogelijk te doen met vrienden en familie. En dat is voor een deel gelukt. Al 2 keer naar de bios geweest met mijn kleine broertje. Met mijn vader ben ik naar de heel toepaselijk en mooie film boyhood geweest. En ik doe mijn best om elke dag iets met vrienden te doen. Ik besef gewoon nog niet dat ik ze een jaar niet ga zien.

Om in Amerika niet alles te vergeten van thuis neem ik een paar speciaale dingen mee van huis. Ik neem mijn gitaar bijvoorbeeld mee, maarja wat moet ik nou zonder gitaar. Ik kan mijn tennisracket ook niet thuis laten anders wordt hij jaloers om mijn gitaar en dat willen we niet hebben :). Ik moet de aankomende dagen nog veel doen, maar waar ik het meeste tijd aan ga besteden is nog even genieten van alles in Nederland.

Bedankt voor het lezen!

  • 23 Augustus 2014 - 12:59

    Ellen En Marion:

    Lieve Juno,
    Leuk om jouw voorbereidingen lezen! Wij wensen jou een goede reis toe naar Amerika en een hele leuke tijd daar! We vinden het fijn om contact te houden via jouw blog.
    Liefs en groetjes, Ellen en Marion.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juno

Actief sinds 21 Aug. 2014
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 1808

Voorgaande reizen:

24 Augustus 2014 - 10 Juli 2015

High school year America

Landen bezocht: